آهنگ های انگیزشی | دانلود آهنگ انگیزشی و پر انرژی موفقیت

35798 بازدید

آهنگ های انگیزشی برای تقویت اراده و انگیزه

آهنگ های انگیزشی حس و حال بسیار خوبی به شنونده می دهد به همین دلیل است که افراد موفق اول صبح را با شنیدن موسیقی های انگیزشی شروع می کنند زیرا که کلماتی که در متن اشعار این آهنگ ها به کار برده شده است همگی مثبت هستند و کانون توجه افراد را روی زیبایی های دنیا هدایت می کنند. به نوعی می توان گفت این آهنگها باعث ایجاد انگیزه، تقویت اراده و تشویق به مثبت‌اندیشی خواهد کرد. در ادامه با ما در سایت انگیزشی تیم تحقیقاتی بازتاب باور همراه باشید .

دانلود آهنگ های انگیزشی

دانلود آهنگ های انگیزشی فارسی برای ایجاد انگیزه و تقویت روحیه

تأثیر موسیقی بر مغز و روان

اجازه دهید قبل از اینکه وارد بخش آهنگ های انگیزشی شویم به تأثیرات موسیقی بر روی مغز بپردازیم تا به این نکته پی ببریم که نباید به هر آهنگی گوش داد و از این به بعد اجازه ورود آهنگ‌هایی که اشعار آنها فاز غم و اندوه است را به مغز ندهیم. این جمله حاصل تحقیقات شبانه روزی مدرسه موسیقی College for Music and Theater در مونیخ آلمان می باشد زمانی که فرد به آهنگ خاصی گوش می‌کند بدن وی علائم برانگیختگی احساسی را از خود بروز خواهد داد با این تفاسیر می توان به این نتیجه رسید که آهنگ‌ها می توانند احساس آدمی را برانگیزد .

وقتی که آهنگی غمگین می تواند احساس یک فرد را به جایی هدایت کند که احساس ناامیدی در وی ایجاد شود پس با آهنگ های انگیزشی می توان احساس امید، سرزندگی، نشاط، و مثبت اندیشی در وی ایجاد شود. اهمیت موسیقی به حدی است که دانشمندان یکی از شاخه‌های روانشناسی را روانشناسی موسیقی نام‌گذاری کنند.

به طور کلی ریتم (Rhythm -ضرب آهنگ) را می توان محرک بیولوژیک و ملودی را مولد شادی و احساس آرامش دانست. مغز توجه خواصی به ریتم و ملودی دارد اگر به نوزادان و کودکان توجه کرده باشید بدون اینکه به آنها آموزش داد، زمانی که یک ریتم خاص یا یک موسیقی پخش می شود توجه آنها به سوی منبع پخش موسیقی جلب می شوند یا باعث بروز حالاتی غیر ارادی در کودک یا نوزاد می شود. در ادامه همین مقاله با عنوان آهنگ های انگیزشی به بررسی بیشتر این مسئله خواهیم پرداخت.

تاثیر موسیقی بر مغز و روان

فواید شنیدن آهنگ های انگیزشی

شاید به‌نحوی دیگر می توانیم این عنوان را ویرایش کنیم. فواید شنیدن موسیقی، اما چون هر موسیقی نمی تواند در دل آنها فواید پیدا کرد این عنوان را برای این بخش انتخاب کردیم. در پاراگراف های فوق، تا حدودی به فواید شنیدن آهنگ های انگیزشی یا موسیقی هایی که باعث آرامش روح ما می شوند پرداختیم اما چون موضوع اصلی این مقاله بر روی آهنگ هایی در زمینه انرژی مثبت، موفقیت، و شادکامی است به فواید شنیدن این آهنگ ها خواهیم پرداخت.

کاهش استرس و اضطراب آهنگ های انرژی بخش چون اشعار آنها فقط روی توانستن، تحقق خواسته، و رسیدن به اهداف تمرکز دارد شنیدن مداوم این آهنگ ها باعث می شود که فرد در طول روز استرس و اضطراب کمتری داشته باشد. زمانی که آهنگ هایی را گوش می دهد که به وی تلقین می کنند همه چیز خوبه و امروز روز خوبیست، کاملاً طبیعی است که استرس و اضطراب کمتری به فرد وارد شود.
افزایش اعتماد به نفس گوش داده به آهنگ های انگیزشی باعث تثویت و افزاد اعتماد به نفس خواهد شد . برای مثال متن یک اهنگ را در نظر بگیریم که “من مثه یک کوهم که محکم یک تنه به جنگ زندگی می رم” یا “وقتی خوردی  زمین پی حرف کسی نرو پاشو مثه یک کوه دوباره زندگیتو بساز از نو” باعث ایجاد اعتماد به نفس در فرد خواهد شد.
تقویت روحیه اگر از لیستی که در آن مواردی برای تقویت روحیه ذکر است فاکتور بگیریم یکی از مهمترین آنها گوش دادن به موسیقی بالاخص آهنگ های انگیزشی می باشد. این یک ادعا نیست بلکه نتایج آزمایش محققان در زمینه موسیقی درمانی می باشد که روی دو گروه انجام دادند و گروهی که از موسیقی های انگیزشی استفاده کرده بودند به مراتب زندگی شادتری نسبت به گروه دیگر داشتند.
افزایش عملکرد و استقامت تا حالا به باشگاه بدنسازی رفته اید؟ چرا از آهنگ هایی با ریتم تند استفاده می کنند؟ زیرا که شنیدن این آهنگ ها مغز را وادار می کند در حین انجام کار استقامت بیشتری داشته باشد و عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد. آهنگ های انگیزشی نیز از این قاعده مستثنی نیست. شنیدن مداوم این آهنگ ها باعث افزایش عملکرد و استقامت خواهد شد.

دانلود آهنگ های انگیزشی

شاید این سؤال را از خودتان بپرسید که چرا این بخش را در انتهای مقاله گنجانده ایم.زمانی که شما با تأثیر موسیقی بر مغز و فواید موسیقی های انرژی بخش آشنایی پیدا کنید یقیناً تأثیرگذاری این آهنگ ها نیز بیشتر خواهد بود. در این بخش از مقاله، آهنگ های انگیزشی فارسی و آهنگ های انگیزشی بی کلام  را برای شما آماده کرده ایم که می توانید پس از شنیدن آنها اقدام به دانلود آهنگها نمائید.

 

دانلود آهنگ انگیزشی زندگی قشنگه کسری مهر

 


 

 

دانلود آهنگ مثبت  – حسین توکلی

 

 


دانلود آهنگ خدا همین حوالیه  – حامد همایون

 


دانلود آهنگ مردم شهر  – حامد همایون

 


دانلود آهنگ همه چی خوبه –  رضا صادقی

 


 

دانلود آهنگ مثبت فکر کن – علیرضا بهمنی

 


 

دانلود آهنگ امروز روز منه -محمدعلیپورخانی

 


 

دانلود آهنگ احساس عجیب – بهنام صفوی

 


 

دانلود آهنگ زندگی مثبت  – مهرشاد هاشمی

 


دانلود آهنگ انرژی مثبت  – علی زیبایی

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://baztabebavar.ir/?p=8211
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
تیم بازتاب باور
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

1 نظر در مورد آهنگ های انگیزشی | دانلود آهنگ انگیزشی و پر انرژی موفقیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *