مارس 28, 2024
  مارس 28, 2024
0
0

بهترین فیلم های انگیزشی آپدیت 2023| دانلود 10 فیلم انگیزشی دوبله فارسی

31729 بازدید

نگاهی به بهترین فیلم های انگیزشی

بهترین فیلم‌های انگیزشی تاریخ سینما، فیلم‌هایی هستند که مخاطب برای ایجاد انگیزه و طی کردن پله‌های موفقیت آن را مشاهده می کند. اغلب فیلم انگیزشی دور از هیجان و زد و خورد است به‌همین‌منظور تنها افرادی این فیلم‌ها را مشاهده می‌کنند که بخواهند با اصول موفقیت آشنا شده و راه‌های حل مسائل و چالش‌ها را در زندگی خود بیاموزند.

بهترین فیلم های انگیزشی

فیلم‌های ژانر جنایی، هیجان‌انگیز، درام و کمدی، مخاطب یک‌بار آن را مشاهده می‌کند و اغلب فقط وقت خود را تلف می‌کنند، چون برای رهایی از تنش‌های فکری می‌خواهند ذهن خود را درگیر فیلم کنند غافل از این‌که این فیلم‌ها که با هزینه‌های میلیاردی ساخته شده‌اند مملوء از باورهای محدودکننده می‌باشند.

اما در مقابل مخاطب زمانی را که برای مشاهده یک فیلم انگیزشی اختصاص می‌دهد تمام تمرکز خود را روی فیلم گذاشته و دیالوگ‌های آن فیلم را در دفتر خود یادداشت می‌کند چون می‌داند که اهداف عوامل سازنده فیلم فقط ایجاد انگیزه در مخاطب است. عوامل سازنده فیلم هم مطمئن است که باید به دقت فیلم‌نامه را بررسی کند چون زمانی که یک فیلم انگیزشی ساخته می‌شود افراد موفق جزؤ نخستین مخاطبان فیلم هستند.

معرفی بهترین فیلم های انگیزشی

تیم تحقیقاتی بازتاب باور در این پست قصد دارد بهترین فیلم‌های انگیزشی را در یک صفحه گردآوری کند تا شما همراهان گرامی با بهترین فیلم‌های انگیزشی آشنا شوید و در صورت تمایل فیلم‌ها را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

آرزوی قلبی و رسالت شخصی ما، تغییر، تحول و رشد شماست به‌همین‌منظور در این راه تمامی تمرکز و دقت خود را به‌کار خواهیم بست که راهنمای خوبی برای شما باشیم. در این پست هم فیلم‌هایی که شما دوستان پیشنهاد کرده‌اید یا عوامل تیم آن را پسندیده‌اند را با عنوان بهترین فیلم های انگیزشی گردآوری کردیم.

لازم به‌ذکر است که ترتیب‌بندی فیلم‌ها کاملاً تصادفی است پس اولین فیلم به معنی تأثیرگذارترین فیلم نیست. با توضیحی کوتاه قبل از پخش آنلاین فیلم، شما را با ماجرا و داستان هر فیلم آشنا می‌کنیم و لینک دانلود هر فیلم نیز در زیر پلیر پخش آنلاین قابل مشاهده است. 

فیلم راز The Secret راندا برن

فیلم راز یکی از بهترین فیلم‌های انگیزشی (The Secret) با موضوع قانون جذب در سال ۲۰۰۶ به کارگردانی خانم راندابرن تهیه گردید. خانم راندابرن خالق مستند راز ، متولد سال ۱۹۴۵ میلادی است. اصلیت وی استرالیایی است. خانم راندا برن زندگی بسیار سختی داشت. فیلم راز همراه با کتاب راز می‌تواند مرجع بسیار خوبی برای آموزش قانون جذب باشند.

در فیلم راز خانم راندابرن توضیح می‌دهد که در دوره‌ای از زندگی‌ام بیش‌ازحد کار می‌کردم، پدرم فوت کرد، روابط بسیار بدی را تجربه می‌کردم، روزگار بسیار به‌سختی برایم می‌گذشت و زندگی بسیار ناآرامی داشتم. در این هنگام در اوج ناامیدی و دشواری‌های شدید زندگی، بزرگ‌ترین راز و معجزه به من نشان داده شد.

فیلم راز The Secret | دانلود فیلم و مستند راز دوبله فارسی

زمانی که مستند راز ساخته شد از آن به‌عنوان بهترین فیلم انگیزشی نام بردند و در تمامی دنیا سروصدای بسیار زیادی به‌پا کرد و همگی فهمیدند که قوانینی بر جهان هستی حاکم است و هرکس مایل باشد می‌تواند این قوانین را بشناسد، می‌تواند خواسته‌های خود را به کائنات اعلام کند و هرآنچه که بخواهد وارد زندگی خویش کند یا به‌اصطلاح آن‌ها را جذب کند.

 

دانلود بهترین فیلم های انگیزشی

 

دانلود فیلم راز

با کلیک بر روی لینک فوق می توانید مستند راز را دانلود کنید و یا در پایین فیلم راز را آنلاین مشاهده نمائید

 

 

فیلم جنگجوی درون

در فیلم انگیزشی جنگجوی درون یکی دیگر از بهترین فیلم‌های انگیزشی است که افراد موفق مشاهده آن را پیشنهاد کرده اند، دن، جوانی است ورزشکار، که با تمرینات سخت خود را برای مسابقات المپیک آماده می‌کند. مربی و هم‌تیمی‌های وی می‌دانند دن جوان با استعدادی است و درصدد ثبت رکوردی جدید برای خود و تیمش است. داستان از آن‌جا شروع می‌شود که شبی خواب می‌بیند که در حال مسابقه دادن است و ناگهان در مقابل چشم تماشاگران سقوط می‌کند و درحالی که به زمین افتاده، می‌بیند پایش شکسته و خورد شده است.

فیلم انگیزشی جنگجوی درون | دانلود جنگجوی درون با دوبله فارسی

از فیلم انگیزشی جنگجوی درون یاد می گیریم

  • هیچ‌کس نمی‌خواهد شما در درون خود به جواب برسید بلکه می‌خواهند جواب‌ها و باورهای آن‌ها را قبول کنید.
  • همه از تغییر می‌ترسند و به نداهای درونی خود اکثراً بی‌توجه هستند درحالی‌که جواب تمامی سؤالات در درون خود ماست.
  • ذهن را از ورودی‌هایی که فقط ما را از اهداف دور و دورتر می‌کند پاکسازی کنیم.
  • کسی که می‌خواهد به هدف برسد هیچ‌گاه تسلیم نمی‌شود بلکه هربار که زمین می‌خورد با امید بیشتر به‌سوی هدف حرکت می‌کند.
  • جنگجو بودن به معنی کامل بودن و آسیب‌ناپذیری یا موفق بودن نیست بلکه به معنای کاملا آسیب‌پذیر بودن است.

دانلود فیلم جنگجوی درون

با کلیک بر روی لینک فوق می توانید فیلم جنگجوی درون را دانلود کنید و یا در پایین فیلم جنگجوی درون را آنلاین مشاهده نمائید

 

فیلم در جست‌وجوی خوشبختی

فیلم در جست‌وجوی خوشبختی درواقع برگرفته از داستان واقعی فردی که زندگی فقیرانه‌ای دارد و می خواهد زندگی خود را تغییر دهد. درواقع در فیلم The Pursuit of Happyness به‌معنای مطلق کلمه پشتکار، تلاش، کوشش، و از همه مهم‌تر امید را به تصویر می‌کشد و به ما می‌گوید که کافی است فقط هدف خود را روشن و واضح باور کنید. این فیلم به‌دلیل تأثیرگذاری بسیار زیاد در لیست بهترین فیلم‌های انگیزشی قرار گرفته است.

داستان فیلم در جست‌وجوی خوشبختی از این‌جا شروع می‌شود که مردی به اسم کریستوفر گاردنر (با بازی ویل اسمیت) که زندگی فقیرانه‌ای داشت و در کار خرده‌فروشی اسکنرهای پزشکی مشغول به‌کار بود. او از کارش راضی نبود چون مشتری آن‌چنانی نداشت.

دانلود فیلم در جستجوی خوشبختی با دوبله فارسی The Pursuit of Happyness Farsi Dubled

 

روزبه‌روز وضعیت زندگی او بد و بدتر شد و به جایی رسید که همسرش لیندا او را ترک کند. وظیفه نگهداری از فرزند کوچکش نیز بر او سپرده شد‌. حالا باید گاردنر هم خرج زندگی خود را در بیاورد و هم رنج نگه‌داری فرزندش را نیز بر عهده بگیرد. او شب‌ها در مترو می‌خوابید، شب‌های زیادی از بی‌غذایی به‌خواب می‌رفت.

دانلود فیلم در جست‌وجوی خوشبختی

با کلیک بر روی لینک فوق می توانید فیلم در جست‌وجوی خوشبختی را دانلود کنید و یا در پایین فیلم در جست‌وجوی خوشبختی را آنلاین مشاهده نمائید.

 

فیلم فارست گامپ

فیلم فارست گامپ را به جرأت می‌توان بهترین فیلم در زمینه تغییر و تحول و انگیزش دانست. فیلم Forrest Gump به کارگردانی رابرت زمکیس که در 13 اسکار نامزد شده، توانسته است 6 جایزه را از آن خود کند. داستان فیلم فارست گامپ درباره فردی به نام Forrest Gump (با بازی تام هنکس) است که در ابتدای کودکی و زندگی خود دچار مشکلات و اختلالات ذهنی و جسمی بود. او در همان دوران کودکی به دلیل ساده‌دل بودن، کسی حاضر به دوستی با وی نشد به‌همین‌دلیل تنها ماند تا زمانی که در راه مدرسه با دختر هم‌سن خود آشنا شد و….

فیلم فارست گامپ | دانلود فیلم فارست گامپ دوبله فارسی

فیلم فارست گامپ در نگاه عموم یک فیلم کاملاً ساده است اما از تأثیرگذاری آن به‌حدی است که به جرأت می‌توان جزو بهترین فیلم‌های انگیزشی قرار داد. یعنی می‌توانیم بگوییم این فیلم برای افرادی که قصد تغییر و تحول در زندگی و موفقیت را ندارند شاید یک فیلم کمدی ساده نباشد. فیلم فارست گامپ در عین سادگی، مهفوم بسیار عمیقی در آن نهفته است که یقیناً کسانی که تصمیم به تغییر فکر و زندگی خود دارند به‌راحتی با معنی و مفهوم این فیلم دست پیدا می کنند.

دانلود فیلم فارست گامپ 

با کلیک بر روی لینک فوق می توانید فیلم فارست گامپ  را دانلود کنید و یا در پایین فیلم فارست گامپ را آنلاین مشاهده نمائید.

 

به‌سوی طبیعت وحشی

فیلم انگیزشی به‌سوی طبیعت وحشی یکی دیگر از بهترین فیلم‌های انگیزشی (2007  into The Wild) به کارگردانی Sean Penn بر پایه داستانی واقعی از زندگی‌نامه  شخصیتی به اسم Chris McCandless که به تازگی از دانشگاه (اموری) فارغ‌التحصیل شده است می‌پردازد. در زندگی همه ما حداقل یک‌بار به این فکر افتاده‌ایم که به جایی  دور از هیاهو و در دل طبیعت مدتی را سپری کنیم. کریستوفر مک کندلس نیز این فکر به ذهنش خطور می‌کند و تصمیم می‌گیرد ماجراجویی تازه‌ای را آغاز کرده و به دل طبیعت سفر کند. این بار هم در این پست در سایت انگیزشی و موفقیت بازتاب باور شاهد یکی دیگر از فیلم های انگیزشی به‌نام (به سوی طبیعت وحشی) با دوبله فارسی خواهید بود.

دانلود فیلم انگیزشی به سوی طبیعت وحشی دوبله فارسی

داستان فیلم به‌سوی طبیعت وحشی از آن‌جا آغاز می‌شود که جوانی به اسم کریستوفر مک کندلس بعد از اینکه از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد، دست به ماجراجویی بزرگی زد و خواست به‌تنهایی به دل طبیعت سفر کند او همیشه آرزو داشت قبل از این‌که از دنیا برود سفری طولانی را در دل طبیعت تجربه کند به‌همین‌خاطر تمامی دارایی خود را به مؤسسه خیریه‌ای به نام اوکسفام اهدا کرد. این سفر به کریستوفر  درس‌های بسیار زیادی داد، چون در طول سفر با شخصیت‌هایی آشنا شد که باعث شد تجربه‌های بسیار زیادی را کسب کند. 

دانلود فیلم به‌سوی طبیعت وحشی 

با کلیک بر روی لینک فوق می توانید به سوی طبیعت وحشی  را دانلود کنید و یا در پایین به سوی طبیعت وحشی را آنلاین مشاهده نمائید.

 

فیلم  رستگاری در شاوشنک

فیلم رستگاری در شاوشنک The Shawshank Redemption‎ به جرأت می‌توان گفت عنوان نخست مقاله بهترین فیلم‌های انگیزشی را از آن خود می‌کند  یکی از بهترین و پرمخاطب‌ترین فیلم های انگیزشی می‌باشد. این فیلم به کارگردانی فرانک دارابونت می‌باشد که 3 بار برنده جایزه اسکار شده است. فیلم رستگاری در شاوشنک از نگاه منتقدان و داوران رتبه محبوب‌ترین فیلم را به دست آورد زیرا بسیار زیبا حس امید و تغییر و تحول را حتی در سخت‌ترین شرایط ممکن، به مخاطب انتقال می‌دهد.

دانلود فیلم رستگاری در شاوشنک دوبله فارسی

دیالوگ های فیلم The Shawshank Redemption

فیلمی که این همه از آن تعریف کردیم باید محتوا و دیالوگ‌های خوبی نیز داشته باشد. در یک بخش از فیلم رستگاری در شاوشنگ یک دیالوگ از اندی بسیار زیباست که به رد می‌گوید: «یادت باشه رد، امید چیز خوبیه، شاید بشه گفت بهترین چیزهاست و چیزهای خوب هیچ وقت نمی‌میرند.»

دانلود فیلم رستگاری در شاوشنک دوبله فارسی

با کلیک بر روی لینک فوق می توانید فیلم رستگاری در شاوشنک  را دانلود کنید و یا در پایین فیلم رستگاری در شاوشنکرا آنلاین مشاهده نمائید.

 

مستند راز 2 با عنوان از غیب چه می دانیم

مستند راز 2 what the bleep do we know که با عنوان مستند از غیب چه می‌دانیم شناخته شده است به بررسی قانون جذب به کمک فیزیک کوانتوم پرداخته است. مستند راز 2  یا همان مستند از غیب چه می‌دانیم  قانون جذب را در ارتباط با فیزیک کوانتوم می‌داند و به بررسی این‌که چرا برخی افراد نمی‌توانند به خواسته‌های خود برسند پرداخته است.

متأسفانه خیلی از افراد که به‌زعم خود قانون جذب کار می‌کنند به‌هیچ‌وجه با فیزیک کوانتوم آشنایی ندارند و این باعث شده است که نه تنها از قانون جذب نتیجه‌ای نگیرند بلکه استفاده نادرست از قانون جذب نتیجه عکس به‌همراه داشته است. این مستند به‌دلیل پاسخ به سؤالات در زمینه قانون جذب جزؤ بهترین فیلم‌های انگیزشی می‌باشد.

  قبلاً فیلم راز The Secret و فیلم ماورای راز را برای دانلود قرار داده بودیم، با پیشرفت کاربران سایت بازتاب باور نیازمند آشنایی با قوانین هستی به کمک فیزیک کوانتوم شدند‌. ما نیز مستند راز 2 (مستند از غیب چه می‌دانیم؟) را پیشنهاد کردیم که در این پست قابل مشاهده و دانلود است.

دانلود مستند راز 2 |دانلود فیلم از غیب چه می دانیم؟

اجازه دهید به برخی دیگر از سؤالات که در مستند از غیب چه می‌دانیم توسط فیزیک‌دانان و اساتید قانون جذب سعی شده به آنها پاسخ داده شود بپردازیم.

  • ما از غیب چه می‌دانیم؟
  • دنیا برای ما چگونه کار می‌کند؟
  • ما چه می‌خواهیم و دقیقاً ما کی هستیم؟
  • ما چرا به این دنیا آمده‌ایم و هدف ما در این دنیا چیست؟
  • تا حالا فکر کردید که افکار ما از چه چیزی ساخته می‌شوند؟
  • آیا واقعیت را آن‌گونه که ما پذیرفتیم با آن‌گونه که وجود دارد تفاوتی وجود دارد؟

دانلود فیلم از غیب چه می دانیم 

 

 

 

فیلم مرد سیندرلایی

فیلم مرد سیندرلایی عنوان فیلم این هفته بخش فیلم های انگیزشی سایت بازتاب باور برای شما همراهان عزیز می‌باشد. فیلم Cinderella Man محصول سال ۲۰۰۵ ساخته ران هاوارد است که در لیست بهترین فیلم‌های انگیزشی تاریخ سینما قرار گرفته است. فیلم مرد سیندرلایی همانند فیلم جنگجوی درون یک فیلم الهام بخش با زمینه تلاش و کوشش فردی ورزشکار برای رسیدن به اهدافش می‌باشد.

دانلود فیلم مرد سیندرلایی دوبله فارسی

کسی که می‌خواهد به آب بزند حتماً پاهایش خیس می‌شود. کسی که بخواهد به اهداف خود برسد صددرصد با چالش‌هایی برخورد خواهد کرد. برادوک در فیلم مرد سیندرلایی هم زندگی پر از چالش و فراز و نشیبی داشت. چالش‌هایی که شاید کمتر کسی حاضر بود با آن مقابله کند ولی برادوک همانند افراد ناامید نبود که چالش را مشکل ببیند بلکه می‌دانست در دل این چالش یک هدیه نهفته که او را به سمت اهدافش سوق می‌دهد.

 

دانلود فیلم مرد سیندرلایی

 

فیلم زندگی زیباست

فیلم زندگی زیباست Life Is Beautiful به کارگردانی (روبرتو بنینی Roberto Remigio Benigni) یکی از بهترین فیلم های انگیزشی است که مخاطب را تا آخر فیلم، میخکوب می‌کند. هدف اصلی فیلم این است که زندگی در هر شرایطی توسط خود ما رقم می‌خورد خوشبختی و شادی در زندگی به عوامل بیرونی بستگی ندارد بلکه خوشبختی در زندگی یک عامل درونی است که فیلم زندگی زیباست این مفهوم را به بهترین شکل ممکن به مخاطب خود می‌رساند.

فیلم زندگی زیباست دوبله فارسی Life Is Beautiful

فیلم زندگی زیباست به‌حدی قوی و زیبا بود که انتظارات مخاطبان از کارگردان را بسیار بالا برد. اما کارگردان دیگر نتوانست فیلمی به زیبایی این فیلم را روانه سینما کند. مخاطبان عقیده دارند عوامل این فیلم تمام توان خود را برای ساخت Life Is Beautiful به کار گرفته‌اند.

دانلود فیلم زندگی زیباست

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://baztabebavar.ir/?p=9422
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
تیم بازتاب باور
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد بهترین فیلم های انگیزشی آپدیت 2023| دانلود 10 فیلم انگیزشی دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.