فیلم مرد سیندرلایی | دانلود فیلم Cinderella Man دوبله فارسی

20658 بازدید

معرفی فیلم مرد سیندرلایی

فیلم مرد سیندرلایی عنوان فیلم این هفته بخش فیلم های انگیزشی سایت بازتاب باور برای شما همراهان عزیز می باشد. فیلم Cinderella Man محصول سال ۲۰۰۵ ساخته ران هاوارد است که در لیست بهترین فیلم های انگیزشی تاریخ سینما قرار گرفته است. فیلم مرد سیندرلایی همانند فیلم جنگجوی درون یک فیلم الهام بخش با زمینه تلاش و کوشش فردی ورزشکار برای رسیدن به اهدافش می باشد.

همان‌طور که در توضیحات نوشتیم فیلم مرد سیندرلایی یک فیلم انگیزشی و الهام بخش است که داستان واقعی جیم جی برادوک بوکسور موفق آمریکایی را به تصویر می کشد. همواره دیدن فیلم های انگیزشی و الگو گرفتن از آنها باعث می شود که افراد باور کنند که خواستن توانستن است کافیست بخواهید موفق شوید تمامی کائنات برای تحقق خواسته و اهداف، به شما کمک خواهند کرد.

داستان فیلم Cinderella Man

محتوای فیلم های انگیزشی تنها یک چیز است ” تحقق اهداف و رسیدن به خواسته ” فیلم مرد سیندرلایی هم از این قاعده مستثنی نیست و به همین دلیل است که در لیست برترین فیلم های انگیزشی تاریخ سینما با امتیاز ۸٫۵ از ۱۰ قرار گرفته است. اصولاً فیلم هایی که داستان موفقیت یا بیوگرافی افراد را به تصویر می کشند همگی الهام بخش و انگیزشی هستند.

فیلم مرد سیندرلایی داستان زندگی بوکسور سنگین وزن آمریکایی که در جهان توانست خوش بدرخشد، جیم جی برادوک می باشد. برادوک توانست در سال ۱۹۲۲ در برابر مکس بیر که تا آن زمان لقب قهرمان بوکس را داشت، به پیروزی شیرین دست پیدا کند و عنوان قهرمانی مسابقات جهان را از آن خود کند.

دانلود فیلم مرد سیندرلایی دوبله فارسی

افتخارات فیلم مرد سیندرلایی

اجازه دهید قبل از اینکه به معرفی و تعریف داستان فیلم بپردازیم نخست افتخاراتی که فیلم مرد سیندرلایی توانسته ان را کسب کند را نقل کنیم. هرچه درباره افتخارات این فیلم مهیج و اهلام بخش بیشتر بدانیم بدون شک، اشتیاق بیشتری برای مشاهده این فیلم کسب خواهید کرد.

  • کسب امتیاز ۸٫۵ از ۱۰ از دیدگاه منتقدین سینما
  • کاندیدای گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد
  • کاندیدای اسکار بهترین چهره پرداز
  • کاندیدای اسکار بهترین تدوین
  • کاندیدای اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد

شرایط بسیار بد زندگی جیمز برادوک

فیلم مرد سیندرلایی داستان را از وضع بد زندگی جیمز برادروک بوکسور معروف آغاز می کند که چگونه از ورزش مورد علاقه خود فاصله می گیرد و به همین دلیل دیگر کسی برای او اهمیت خاصی قائل نیست و مورد توجه اجتماع نیست.

او که صاحب همسر و فرزند است وضح بد مالی مجبورش می کند که شغل های متعددی را امتحان کند تا بتواند مخارج زندگی را درآورد. طبیعتاً در این زمان فکر کردن به هدف با فشار های خانواده و اجتماع بسیار سخت است به همین دلیل است که مشاهده این فیلم ها می تواند به ما انگیزه دهد.

براودک بعد از تحمل زندگی که برای او بسیار سخت بود،  شرایط بسیار سخت تر شد او که در رؤیای خود می توانست قهرمان جهان شود و دیگر دغده مالی نداشته باشد اما غرور خود را بارها زیر پا نهاد و از افراد زیادی برای تامین مخارج زندگی خود التماس می کرد. معنا و مفهوم این بخش از فیلم که در اکثر فیلم های انگیزشی می بینیم این است که شما برای موفقیت نیاز به ثروت ندارید ثروت واقعی در درون شماست. اینکه شما اگر در یک خانواده فقیر باشید و یک رویای بزرگ در سر داشته باشید دلیل نمی شود که به رویای خود نرسید و خواسته شما محقق نشود.

چالش های زندگی برادوک

کسی که می خواهد به آب بزند حتما پاهایش خیس می شود. کسی که بخواهد به اهداف خود برسید صددرصد با چالش هایی برخورد خواهد کرد. برادوک در فیلم مرد سیندرلایی هم زندگی پر از چالش  وفراز نشیبی داشت. چالش هایی که شاید کمتر کسی حاضر بود با آن مقابله کند ولی برادوک همانند افراد نا امید نبود که چالش را مشکل ببیند بلکه می دانست در دل این چالش یک هدیه نهفته که او را به سمت اهدافش سوق می دهد.

این موارد چند مورد از صدها مفهومی است که می توان از این فیلم فهمید و در زندگی با الهام گرفتن از آن اتفاقات و داستانها به کار برد.

دانلود فیلم مرد سیندرلایی دوبله فارسی

بعد از اینکه تا حدودی با داستان فیلم مرد سیندرلایی آشنا شدید و به این نکته پی بردید که برای تحقق اهداف نیازمند گام نهادن در مسیر موفقیت است و همچنین مشاهده داستان های واقعی و بیوگرافی های افراد موفق می تواند انگیزه افراد را چندها برابر بالا ببرد نوبت به آن رسیده است که فیلم مرد سیندرلایی را با کیفیت HD و دوبله فارسی دانلود کرده و از دیدن آن لذت ببرید.

 

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://baztabebavar.ir/?p=8556
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
تیم بازتاب باور
مطالب بیشتر
برچسب ها:

باکس دانلود

پسورد: ندارد

نظرات

0 نظر در مورد فیلم مرد سیندرلایی | دانلود فیلم Cinderella Man دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.