قانون جذب چیست ؟ چگونه از قانون جذب استفاده کنیم قانون جذب کائنات

22810 بازدید

قانون جذب چیست؟

قانون جذب یکی از پرطرفدارترین مباحث در جوامع به خصوص در ایران میان آنهایی که می خواهند به کمک و تبعیت از این  قوانین در زندگی به موفقیت رسیده و از لحاظ مادی و معنوی زندگی خود را متحول کنند. این قانون، قانونی نیست که تازه آن را کشف کرده باشند بلکه در گذشته نیز از وجود چنین قوانینی آگاه بوده‌اند و افرادی که آگاهانه از این قانون در زندگی استفاده کرده اند هر کس به نحوی از آن بهره مند شده و سعی داشته اند که قانون جذب را از عموم مخفی نگه دارند. البته در سال ۲۰۰۶ با انتشار فیلم راز به کارگردانی راندابرن سعی شد کل افراد را با این قانون آشنا کنند که در ادامه به بررسی این قانون خواهیم پرداخت.

قانون جذب چیست؟ | آیا قانون جذب کار می کند؟

آشنایی با قوانین کائنات

به جرأت می توان قانون جذب را مهم‌ترین قانون کائنات دانست و آگاهی از این قوانین باعث می شود که فرد آن‌گونه که خود می خواهد زندگی حال و آینده خود را رقم بزند. فقط کافی است با این قوانین آشنا شد و شیوه صحیح قانون جذب را به کار برد. البته متأسفانه هرکس با دیدن فیلم راز این‌گونه برداشت می‌کند که با این قوانین آشنایی کامل پیدا کرده و می تواند آن را درس دهد به‌همین‌خاطر به این نکته اشاره کردیم که برای موفقیت و تحقق خواسته ها باید با اصول و پایه های قانون جذب به شیوه ای صحیح آشنا شد. ما در این مقاله سعی می کنیم شما را با قانون جذبی آشنا کنیم که تک تک عوامل تیم بازتاب باور از این راه برای موفقیت و جذب خواسته ها استفاده می کنند با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

هرکس آگاهانه یا ناآگاهانه از قانون جذب استفاده می کند اما اگر بتوانیم با یادگیری این قوانین آگاهانه از آن استفاده کنیم یقیناً می توانیم به بهترین شکل ممکن، چیزهایی که به عنوان خواسته از آن یاد می.کنیم را وارد زندگیمان کنیم. این امر فقط با یادگیری قانون جذب امکان‌پذیر است. قبل از هرچیزی ما باید با برخی از مفاهیم آشنا شویم که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

آشنایی با قوانین کائنات

 

قانون ارتعاش

برای اینکه بتوانید از قانون جذب استفاده کنید باید نخست با معنی و مفهوم قانون ارتعاش آشنایی پیدا کنید زمانی که شما پایه های این قوانین را اصولی یاد بگیرید براحتی می توانید خواسته ها را جذب کنید و آنها را وارد زندگیتان کنید. قانون ارتعاش چه چیست و چه می گوید؟ بسیاری از اساتید قانون جذب ارتعاش را پیش نیاز قانون جذب می دانند به همین خاطر قانون نخست قانون ارتعاش و قانون جذب را قانون ثانویه می دانند.

اگر یادتان باشد در شروع مقاله گفتیم که شما باید به شیوه ای صحیح این قوانین را یاد بگیرید و در زندگی به کار ببرید تا بتوانید خواسته ها را جذب کنید.( خواسته ها می توانند سلامتی، ثروت، روابط عاشقانه، شغل مورد علاقه و… باشند).

متأسفانه بیشتر افراد این‌گونه فکر می‌کنند که قانون جذب فقط و فقط فکر کردن به آن چیزی است که می‌خواهید و این باعث می شود که آنها هیچ نتیجه‌ای نگیرند برخی دیگر نیز می‌گویند فکر کردن و تجسم کردن همراه با مثبت‌اندیشی است یعنی اگر به خواسته‌ای فکر کنید و آن را تجسم کنید و مدام مثبت‌اندیش باشید می‌توانید خواسته تان را به‌راحتی جذب کنید و آن را به زندگیتان دعوت کنید. آیا به‌راستی این دیدگاه‌ها صحیح است؟ اجازه دهید  به این سؤال در طول مقاله پاسخ دهیم.

ارتعاش و فرکانس در قانون جذب

قانون ارتعاش می‌گوید شما اگر چیزی را می خواهید جذب کنید باید با خواسته تان یکی شوید یعنی اینکه طرز فکر، رفتار، باور و اعمال شخص کاملا مشهود باشد. همچنین قانون ارتعاش تأکید بسیار زیادی روی احساسات دارد یعنی اینکه فرد برای اینکه بتواند چیزی که می خواهد را جذب کنید باید هنگام تجسم خواسته این‌گونه احساس کند که آن چیز را دارد یعنی احساس کسی را که آن چیزی که او می خواهد را اکنون دارد، داشته باشد. بعضی از افراد احساس می کنند که فکر کردن همان ارسال ارتعاش است اما به هیچ وجه این‌گونه نیست زیرا فقط با فکر کردن نمی توان با خواسته خود هم‌جهت و همسو شد. برای مثال شما می خواهید ثروت را وارد زندگیتان کنید باید احساستان نیز با تمامی مواردی که در بالا ذکر شد همسو و هم جهت شود تا ارتعاش آن ساخته و ارسال شود و کائنات آن را دریافت کرده و شرایطی را برای شما رقم بزند که بتوانید رفته‌رفته ثروت و پول را وارد زندگیتان کنید. زمانی که شما در حال فکر کردن به ثروتمند شدن هستید به شدت از فقر رنج می برید و از این بابت احساس خوبی ندارید. شما دارید ارتعاش فقر را می فرستید نه ارتعاش ثروت. یعنی شما با این ارتعاش به کائنات اعلام می کنید من فقر بیشتری می خواهم چون احساستان این‌گونه می گوید.

فرکانس چیست؟

قبل از اینکه با مفهوم فرکانس آشنا شوید اجازه دهید شما را تا حدودی با انرژی آشنا کنیم تا بهتر متوجه این قضیه شوید که ارتباط میان انرژی فرکانس و ارتعاش با آن چیزی که می خواهیم جذب کنیم چیست؟ یعنی کائنات چگونه متوجه می شود که فرکانس و ارتعاش ارسالی ما چیست و چگونه تشخیص می دهد آن خواسته و چیزی را که ما می خواهیم را وارد زندگیمان کند؟

پس نخست با همدیگر به این سؤال پاسخ می دهیم که انرژی چیست؟ این جهان تماماً از انرژی ساخته شده است و تمامی چیزهایی که در این جهان وجود دارند همگی از انرژی هستند فقط تفاوت ظاهری چیزهایی که در اطرافمان است از تفاوت اتم های آن می باشد.  انرژی می تواند یک تلفن همراه را بسازد می تواند یک ماشین را بسازد می تواند هرچیزی که فکر می کنیم و در این دنیا وجود دارد را بسازد. در اصل همه آنها انرژی می باشند اما فقط تفاوت در قرارگیری اتم های آنهاست. اگر بخواهیم طبق نظریه نسبیّت انرژی را بررسی کنیم انرژی و ماده توانایی تبدیل شدن به همدیگر را دارند یعنی هرچیزی قابل تبدیل به هرچیزی است.

مفهوم فرکانس در جذب

هر چیزی که ما در اطراف‌مان می بینیم و در این جهان هستی وجود دارند در حال ارتعاش است و فرکانسی دارد. مغز ما هم هر لحظه در حال ارسال و دریافت فرکانس است. طبق تحقیقات انجام شده مغز ما در روز ۶۱۰۰ موج از خود ارتعاش می کند. آیا بهتر نیست با یادگیری قانون جذب بر بیشتر فرکانس های ارسالی خود کنترل داشته باشیم؟ چون کائنات بنا به همان فرکانسهایی که ما ارسال کرده ایم شرایط و اتفاقات و خواسته ها  را وارد زندگیمان می‌کند. اگر بخواهیم به‌طورخلاصه فرکانس را تعریف کنیم Frequency به معنی تناوب و تکرار می باشد که در یک زمان معین مقدار طول موجی تکرار می شود. ما با مغز هر لحظه در حال ارسال و دریافت فرکانس هستیم مگر زمانی که در خواب هستیم و به خواب می رویم در این حالت ارسال و دریافت فرکانس کاملاً قطع می شود گویی که یک رادیو را خاموش می کنی.

آشنایی با قانون جذب

تا اینجای کار نگاهی کلی به معنا و مفهوم قانون جذب داشته‌ایم اما در این بخش می خواهیم نگاهی به جزئیات قانون جذب بیندازیم و با نگاهی ریزبینانه این قانون را بررسی کنیم و به برخی از سؤالاتی که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم پاسخ دهیم.

  1. آیا قانون جذب حقیقت دارد؟
  2. آیا این قانون برای همه کار می کند؟
  3. آیا می توان این قانون را یاد گرفت؟
  4. چگونه با قانون جذب ثروتمند شویم؟
  5. چرا برخی افراد به خواسته های خود نمی رسند؟
  6. آیا در گذشته قانون جذب وجود داشته است؟

برخی از افراد اصولاً قانون جذب را قبول ندارند و دلیل آنها این است که هیچ معنا و مفهوم علمی نداشته پس وجود ندارد و کاملاً مفهوم فرکانس  و ارتعاش را رد کرده و این قوانین را یک سرگرمی قلمداد می کنند. اما آیا حقیقت چیست؟ اجازه دهید بیشتر این مسئله را بررسی کنیم .

این قوانین، در گذشته هم وجود داشته و چیزی جدیدی نیست که بگوییم به تازگی کشف شده است. البته به تازگی در جوامع جا افتاده است و پس از اکران مستند راز و کتاب راز عموم مردم یک دید و شناختی کلی از قانون جذب پیدا کردند در فیلم گفته شد که پرده از رازی بزرگ برداشته شده ولی اگر نگاهی به عرفا و شعرای تاریخ کشور عزیزمان بیندازیم خواهیم دانست که آنها چندین سال و در قرن های گذشته نیز از وجود قانون جذب با خبر بوده اند. اجازه دهید با هم برخی از این شعرها را بررسی کنیم و به سؤالی که در بالا مطرح کرده بودیم که آیا قانون جذب حقیقت دارد؟ آیا این قوانین در گذشته هم بوده است؟

قانون جذب از دیدگاه شاعران

شخصاً بسیار این شعر از مولانا را دوست دارم و هربار که می خواهم خواسته ام محقق شود و چیزی را به دست بیاورم این شعر را می خوانم. مولانا در مثنوی معنوی دفتر دوم به زیباترین شکل ممکن قانون جذب را توصیف می کند.

در جهان هر چیز چیزی جذب کرد 
 گرم گرمی را کشید و سرد سرد
قسم باطل باطلان را می‌کشند
 باقیان از باقیان هم سرخوشند
  ناریان مر ناریان را جاذب‌اند 
نوریان مر نوریان را طالب‌اند
قانون جذب از دیدگاه شاعران | اشعار قانون جذب
این شعر زیبا از مولانا بیانگر وجود یک قوانین و سنت در طبیعت است که به هیچ‌وجه نمی توان منکر آن شد و مفهوم دیگری را از این شعر استنباط کرد. به نظر شما خواننده عزیز این مطلب، از این شعر بسیار زیبا نمی توان فهمید که هر چیزی سمت هم ارتعاش خود می رود  و هر چیزی مشابه خود را جذب می کند؟
پس تا اینجای کار نتیجه می گیریم انسان که هر لحظه در حال ارسال فرکانس و ارتعاش است، کائنات بسته به همان فرکانسی که از ما دریافت کرده است واکنش نشان می دهد یعنی اگر ما فرکانس آرامش و شادی بفرستیم کائنات این‌گونه دریافت می کند که این شخص آرامش و شادی بیشتری می‌خواهد پس پاسخ خود را با ایجاد شرایطی که برای فرد آرامش و شادی بیشتری فراهم می کند را، خواهد داد. این امکان ندارد که انسان فرکانس و ارتعاش شادی را بفرستد و پاسخ کائنات با غم و نگرانی همراه باشد( دقت کنید که منظور زمانی است که فرکانس ارسال شده و کائنات پاسخ می دهد و یک فکر به معنی ارسال فرکانس نیست پس اگر یک یا چند مرتبه افکار منفی سراغتان آمد حساس نباشید که الآن یک اتفاق بد رخ می دهد این یک چرخه دارد که در ادامه با همدیگر بررسی خواهیم کرد زیرا همان‌گونه که با یک یا چند بار فکر کردن به ثروت نمی رسد و نمی تواند ثروث را جذب کند با چند بار فکر منفی هم اتفاقی نخواهد افتاد. دقیقاً همانند فردی که ماه ها افکار منفی را در سر می پرواراند تا افسردگی را جذب کند).
در بیتی دیگر نیز مولانا می فرماید:
ذره ذره کاندر این ارض و سماست
جنس خود را همچو کاه و کهرباست
مثنوی، دفتر ششم، بخش ۸۹
شعرهای زیبای مولانا در این باره تمامی ندارد و باز هم در یک شعر بسیار زیبای دیگر می فرماید:

زانک هر جنسی رباید جنس خود

گاو سوی شیر نر کی رو نهد

مثنوی، دفتر دوم بخش، ۴۳

 

به‌راستی که هرچه از اشعار بسیار زیبای مولانا را در این بخش قرار دهیم برای ما و شما پی بردن به  معنی و مفهوم قانون جذب لذت‌بخش‌تر می‌شود. مولانا در یک بیت دیگر چه زیبا به این نکته اشاره کرده که همنشینی با افرادی که با تو هم‌فرکانس نیستند می توانند تو را از فرکانسی که هستی درجه درجه پایین تر بکشند .

در محفل خود راه مده همچو منی را 

افسرده دل افسرده کند انجمنی را

یا در این بیت که بسیار زیبا می تواند مفهوم قانون جذب و قوانین حاکم بر جهان هستی را برساند:

شکر نعمت نعمتت افزون کند 

کفر، نعمت از کفت بیرون کند

مثنوی، دفتر اول

اگر بگوییم که کل قانون جذب در این اشعار نهفته است سخنی به گزاف نگفته ایم به‌خصوص این بیت آخر. قانون جذب می گوید برای جذب یک چیز و تحقق یک خواسته باید احساستان بسیار عالی باشد و از وضع موجود رضایت داشته باشید تا خواسته بتواند شما را پیدا کرده و وارد زندگیتان شود. در این شعر نیز این معنا و مفهوم استنباط می شود که برای اینکه ثروت بیشتر، سلامتی بیشتر، روابط بهتری را وارد زندگی خود کنیم باید بابت چیزهایی که داریم شکرگزار باشیم. انسان احساسی که در هنگام شکرگزاری دارد یکی از بهترین احساس هاست که به‌راحتی می تواند از آن جنس یا مواهب که فرد بابت آن سپاسگزار است را بیشتر وارد زندگیش کند. یک پدر را تصور کنید که فرزند کوچکش در حال بازی کردن است و فرزند از شدت لذت و خوشحالی خدا را شکر می کند این احساس را تجسم و تصور کنید تا چه حد است. پدر به حدی می رسد که نزدیک است گریه کند. اگر بخواهیم بگوییم چه رازی پشت قانون جذب نهفته است فقط می توانیم بگوییم احساسی که در شکرگزاری نفهته است کلید قانون جذب است.

اجازه دهید نگاهی به کتاب ما مسلمانان که یقیناً راهنمای همیشگی بشریت است بیندازیم  و بررسی کنیم که خداوند در قران کریم در این باره چه فرموده است و آیا قانون جذب یا مفاهیم مرتبط با آن را می توان در این کتاب آسمانی و راهنمای زندگی یافت یا خیر.

قانون جذب در قرآن

اگر با دیدی باز به قرآن کریم نگاهی بیندازیم و آیه های پر معنا و مفهوم را بخوانیم خواهیم دید که در قرآن نیز به وجود قوانینی که بر کائنات حاکم است اشاره داشته است. یقیناً قرآن کریم به زیباترین شکل ممکن این مفاهیم را برای ما شرح می دهد.

الْخَبِیثاتُ لِلْخَبِیثِینَ وَ الْخَبِیثُونَ لِلْخَبِیثاتِ وَ الطَّیِّباتُ لِلطَّیِّبِینَ وَ الطَّیِّبُونَ لِلطَّیِّباتِ أُولئِکَ مُبَرَّؤُنَ مِمّا یَقُولُونَ لَهُمْ مَغْفِرَهٌ وَ رِزْقٌ کَرِیمٌ (سوره‌نور،۲۶)

زنان پلید براى مردان پلیدند، و مردان پلید براى زنان پلید. و زنان پاک براى مردان پاکند، و مردان پاک براى زنان پاک. اینان از آنچه در باره ایشان مى‌گویند بر کنارند، براى آنان آمرزش و روزىِ نیکو خواهد بود.

مولانا نیز در یکی از اشعار خود، مصرع اول را به شرح قانون جذب و  مصرع دوم را نیز به بیان همین آیه زیبا پرداخته است.

خوب خوبی را کند جذب این بدان   

 طیبات و طیبین بر وی بخوان

مثنوی، دفتر دوم، بخش ۱

خوب خوبی را کند جذب این بدان یعنی اینکه دو چیز با دو فرکانس متفاوت به هیچ وجه جذب هم نمی شوند و اگر در کنار هم قرار بگیرند از هم فاصله خواهند گرفت. طیبات و طیبین بر وی بخوان بدان معناست که این آیه زیبای سور نور که در بالا با هم خواندیم را برای کسانی مثال بیاورید که می‌خواهند روی برخی از مسائل پافشاری کرده و می خواهند کاری کنند که کبوتر و باز را با پرواز کنند .

اجازه دهید یک بیت شعر دیگر از مولانا در رابطه با همین آیه که در بالا با هم خواندیم را با هم بخوانیم .

طیبات آید به سوی طیبین

للخبیثین الخبیثات است هین

مثنوی، دفتر دوم، بخش ۹

به‌راستی که به بهترین شیوه می توان فهمید قوانینی بدون عیب و نقص بر این جهان هستی حاکم است و فقط کافی است با این قوانین آشنا شد و از آنها تبعیت کرد همین! موفقیت و ثروت و شادی و آرامش در گرو تبعیت از قوانین بسیار منظم خداوند است.

شاید کسی این‌گونه برداشت کند که چه فرقی بین قانون جذب و قوانین الهی است. ما مسلمانان عقیده داریم  هرچه به خداوند نزدیک و نزدیک تر شویم و این ارتباط هرچه نزدیک و نزدیک تر شود به صورت ناخودآگاه در حال استفاده از این قوانین هستیم، بدون اینکه اصلاً با پایه و اساس آن آشنایی داشته باشیم کافی است فقط ارتباط‌مان را با خدا نزدیک و نزدیکتر کنیم. اجازه دهید چند آیه در این مورد را نیز با همدیگر بررسی کنیم؛

إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَالَّذِینَ هَادُوا وَالنَّصَارَى وَالصَّابِئِینَ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ وَعَمِلَ صَالِحًا فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ

کسانى که ایمان آوردند و کسانى که آیین یهودان و ترسایان و صابئان را برگزیدند، اگر به خدا و روز بازپسین ایمان داشته باشند و کارى شایسته کنند، خدا به آنها پاداش نیک مى‌دهد و نه بیمناک مى شوند و نه محزون.

همچنین در سوره آل عمران آیه ۱۵۳ خداوند می فرماید:

إِذْ تُصْعِدُونَ وَلَا تَلْوُونَ عَلَىٰ أَحَدٍ وَالرَّسُولُ یَدْعُوکُمْ فِی أُخْرَاکُمْ فَأَثَابَکُمْ غَمًّا بِغَمٍّ لِّکَیْلَا تَحْزَنُوا عَلَىٰ مَا فَاتَکُمْ وَلَا مَا أَصَابَکُمْ ۗ وَاللَّـهُ خَبِیرٌ بِمَا تَعْمَلُونَ

(به خاطر بیاورید) هنگامی را که از کوه بالا میرفتید؛ و جمعی در وسط بیابان پراکنده شدند؛ و از شدت وحشت) به عقب ماندگان نگاه نمی‌کردید، و پیامبر از پشت سر، شما را صدا می‌زد. سپس اندوه‌ها را یکی پس از دیگری به شما جزا داد؛ این بخاطر آن بود که دیگر برای از دست رفتن (غنایم جنگی) غمگین نشوید، و نه به‌خاطر مصیبت‌هایی که بر شما وارد می‌گردد و خداوند از آنچه انجام می‌دهید، آگاه است. 

زمانی که مسلمانان در جنگ اُحُد به کوه‌ها پناه آوردند از شکست در جنگ ناراحت بودند و برای غنایمی که از دست داده بودند اندوهگین بودند. مشخص است انسان در هنگام ناراحتی در حال ارسال ارتعاش و فرکانس ناراحتی است و این بدان معنی است که فرد باید منتظر ورود شرایط و اتفاقات از جنس همان فرکانس هایی باشد که ارسال کرده است.

 

چگونه توسط این قوانین  به خواسته های خود برسیم؟

حال این سؤال پیش می آید که چگونه از قانون جذب استفاده کنیم تا توسط این قوانین حاکم بر جهان هستی بتوانیم خواسته های خود را جذب کنیم و آنها را وارد زندگی خود کنیم.

نخست به فایل زیر گوش دهید.

همان‌گونه که در فایل بالا گفته شد تمامی اتفاقات و شرایطی که اکنون در زندگی شاهد آن هستیم بازتابی از باورهای گذشته ماست. حال این سؤال مطرح می شود که ما چگونه شرایط و اتفاقات حال و آینده خود را آن‌گونه که می خواهیم تغییر دهیم؟

قانون جذب می گوید هر چیزی به سمت هم ارتعاش و هم فرکانس خود جذب می شود همان‌گونه که گرم، گرمی را می‌کشد و سرد، سردی را می‌کشد ، انسان نیز همواره با فرکانس های خود، شرایط و اتفاقات هم‌سنگ با همان افکار و احساس و فرکانس، را وارد زندگی خود می کند. بهترین راه برای استفاده و نتیجه گرفتن از قانون جذب کنترل ورودی های ذهن می باشد. در فایل بالا تا حد زیادی این مورد توضیح داده شد. در درک بهتر این مورد بهتر است مقاله کنترل زندگی | چگونه کنترل زندگی خود را در دست بگیریم؟ را بخوانید و تا حد زیادی به درک مفهوم این بخش کمک خواهد کرد.

  • کنترل افکار
    سعی کنید افکار خود را کنترل کنید اجازه ندهید به هرجایی برود و شروع به منفی بافی کند. جملات منفی که شما به کار می برید احساس شما را شکل می دهد و احساس شما بنا به تفکر شما شکل می گیرد دقیقاً به این معناست که می خواهید با توجه به افکار و احساس شما، اتفاقات هم‌سنگ با همان شرایط را می خواهید وارد زندگیتان کنید. پس برای استفاده درست از قانون جذب باید نخست افکار خود را کنترل کنید. 
  • احساس خوب برابر است با اتفاقات خوب
    به هیچ‌وجه اجازه ندهید که احساس شما بد شود زیرا می توان احساس را رابط بین مغز و کائنات نامید. مغز نیز به‌عنوان فرستنده فرکانس، اطلاعات را از احساس میگیرد و به هر شکلی که احساسات شکل گرفته باشد، اتفاقات و شرایط هم‌سنگ با همان احساسات وارد زندگی انسان می‌شود پس همیشه سعی کنید احساستان را خوب نگه دارید. شما وقتی به یک اهنگ غمگین گوش میدهید و غرق در آهنگ می شود امکان ندارد در آن واحد به چیز خوشحال کننده‌ای فکر کنید. چون به آهنگ غمگین و ناراحت کننده‌ای گوش می‌دهید پس ذهن شما به سمت افکار منفی می رود. افکار منفی نیز احساس شما را بد می کند به حدی که ناخودآگاه حس شما بد می شود و دلیل گریه حین شنیدن آهنگ های غمگین همین است.
  • تجسم خلاق
    تجسم خلاق به تجسمی می گویند که فرد با تصورات خود بتواند چیزی را به وجود آورد. چه چیزی را می خواهید؟ ماشین؟ تلفن همراهی که آرزویش را دارید؟ یک لپ‌تاپ؟ همسر یا عشقی که وارد زندگیتان شود و به شما آرامش دهد؟ پس با تجسم و تصور می توانید او را به سوی خود جذب کنید. تجسم باعث می شود که افکار و احساس به بهترین شکل ممکن شکل بگیرد و ارتعاش و فرکانسی از سوی شما ارسال شود که به دنبال هم‌فرکانس
      و هم‌ارتعاش خود برود و آن را به سوی شما جذب کند.
  • بهترین راه برای تجسم خلاق این است که یک موسیقی آرامش‌بخش را پخش کنید دراز بکشید و چشمتان را ببنید. یا اینکه روی صندلی راحتی بنشیدید و با چشمانی بسته ده نفس عمیق بکشید پس از آن به آنچه که می خواهید عمیقاً فکر کنید و آن را تصور و تجسم کنید. طوری تجسم کنید که انگار آن چیز وارد زندگیتان شده است. اجازه دهید تا این تصورات احساس شما را به بهترین شکل ممکن شکل دهد. با جزئیات کامل تمامی خواسته های خود را تجسم کنید به حدی با جزئیات باشد که اگر وارد ماشین خود می شوید صدای باز شدن در را بشنوید سعی کنید بوی چرم تازه صندلی ها را احساس کنید هرچه با جزئیات بیشتر باشد فرکانسی که ارسال می کنید قوی و قوی تر خواهد بود.
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://baztabebavar.ir/?p=5587
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
تیم بازتاب باور
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

9 نظر در مورد قانون جذب چیست ؟ چگونه از قانون جذب استفاده کنیم قانون جذب کائنات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. با سلام خدمت همه دوستانیکه در حال انجام وظیفه هستید برای آگاهی رساندن به همه خودی ها..سپاس از اینکه در انجام این کار کوتاهی نمیکنید.ممنون میشم که مشاوره حظوری بزارید.اون حسیکه تو عمق وجودتون هست رو صادقانه تکثسر کنید

    لایک

    1. سلام دوست عزیز و گرامی
      حضور در کنار شما خوبان باعث شده که انگیزه و انرژی برای خدمت داشته باشیم
      فعلا مشاوره حضوری مقدور نیست اما می توانید توسط ربات تلگرام با کارشناسان ما در تماس باشید
      @Baztabebavarbot

      لایک

  2. واقعا عالی دستتون درد نکنه???سپاس از مقاله خوب تون
    برام دعا کنید لطفا گره افتاده به کارم،،، هفت ساله??

    لایک

    1. سلام و عرض ادب
      ان شالله خداوند شما را یاری دهد تا با بهترین شکل ممکن مسائل زندگیتان را حل و فصل کنید

      لایک