فیلم دور افتاده Cast Away دوبله فارسی

22595 بازدید

نگاهی به فیلم دور افتاده Cast Away

فیلم دورافتاده Cast Away یکی از بهترین فیلم های انگیزشی داستان زندگی یکی از مدیران شرکت پستی فدکس به نام چاک نولاند را نمایش می‌دهد که کاملاً معجزه‌آسا در یک سانحه هوایی جان سالم به در می‌برد و سال‌ها تنهایی در جزیره‌ای دور افتاده زندگی می‌کند، تا بالاخره فردی برای نجات جان او پیدا می‌شود.

 

فیلم دور افتاده با زیرنویس فارسی
فیلم دور افتاده با بازی تام هنکس فیلم جذابی به کارگردانی رابرت زمیکس در سال ۲۰۰۰ اکران شد. تام هنکس برای بازی در این فیلم جذاب نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد در هفتاد و سومین دوره جوایز اسکار شد.
تام هنکس برای ایفای این نقش، در کنار ورزش‌های سخت، مجبور به گرفتن رژیم سختی شد و تقریباً (۲۵ کیلوگرم) از وزنش کم کرد تا ظاهرش واقعی‌تر جلوه کند و نقش یک شخص تنها در جزیره‌ای دورافتاده به نمایش گذاشته باشد.

چرا باید فیلم Cast Away را دید؟

این فیلم داستان جالبی دارد و به‌خوبی منظور را به مخاطب انتقال می‌دهد. به‌‌علت حوادث و داستان مهیجی که در فیلم دور افتاده وجود دارد، بیننده مایل می‌شود از چگونگی اتمام فیلم باخبر شود.

این افکار:
«توکل اولین و آخرین محرک حرکت برای زندگی انسان‌ها است»
«خداوند همراه انسان هاست»
«در ناامیدی بسی امید است، پایان شب سیه سپید است»
به‌صورت کلیشه‌ای در میان فیلم از ذهن بینندگان می‌گذرد.
فلسفه‌های زندگی انسان در اجتماع به چالش کشیده می‌شود که انسان موجودی اجتماعی است و نیاز دارد که در جامعه زندگی کند.

فیلم دور افتاده دوبله فارسی
از جذابیت‌های فیلم این است که به‌سادگی بیننده را با خود همراه می‌کند و ناخودآگاه با او فکر می‌کند، همراه او رنج می‌برد و تصمیم می‌گیرد و یا می‌خواهد مانند او عمل کند.

در میان فیلم هنگامی که چاک در جزیره تنها زندگی می‌کند از موسیقی استفاده نشده است و به‌جای آن از صدای امواج، باران، باد، رعد وبرق و سایر صداهای طبیعت به‌صورت کاملاً واقعی استفاده شده است.

او با توپش ساز می‌زند تا بتواند تنهایی‌اش را با زدن ساز پر کند، بعد از مدتی نقش و کاربرد توپ برایش تغییر می‌کند و به رفیق و همراهش تبدیل می‌شود.
از قسمت‌های عمیق فیلم حرف زدن چاک نولاند با توپ والیبال است که با دست‌های خونی‌اش برای توپ صورت درست می‌کند.

دانلود فیلم cast away با کیفیت 480p

داستان فیلم دور افتاده

فردی بسیار دقیق و منظم، در اوج داشتن زندگی مرفه و وضعیت مالی مناسب، دارای خانواده‌ای عالی و منسجم، طبق شرایطی که برایش به‌وجود می‌آید مجبور است به مدت چهارسال از تمامی آن شرایط و وضعیت‌ها که در آن حضور داشت، جدا ‌شود و باید زندگی جدیدی را تجربه کند که انسان‌های اولیه آن را تجربه کرده‌اند. در این اتفاق مسیر زندگی‌اش به کلی دگرگون می‌شود و باید برای زنده‌‌ ماندن زندگی جدیدی را شروع کند.
در ابتدا مقاومت می‌کند و این وضعیت، یعنی مسئولیت زنده بودنش را نمی‌تواند قبول کند.

دانلود فیلم دور افتاده دوبله فارسی

اگر به اول صفحه مراجعه کنید می توانید این فیلم را با دوبله فارسی به‌صورت آنلاین مشاهده کنید. چنان‌چه می‌خواهید فیلم را بر روی سیستم یا تلفن همراه‌تان دانلود کنید لینک دانلود کمی پایین‌تر قابل مشاهده است.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://baztabebavar.ir/?p=9667
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
تیم بازتاب باور
مطالب بیشتر
برچسب ها:

باکس دانلود

راهنما

چنانچه فیلم را به صورت آنلاین مشاهده کنید نیم بها محسوب خواهد شد.

نظرات

0 نظر در مورد فیلم دور افتاده Cast Away دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.