مارس 19, 2024
  مارس 19, 2024
0
0

انیمیشن افسانه دسپرو | دانلود کارتون افسانه دسپرو

19626 بازدید

توضیحی کوتاه درباره انیمیشن افسانۀ دسپرو؛

انیمیشن افسانه دسپرو از دیدنی‌ترین انیمیشن‌های انگیزشی است، این فیلم داستان موشی با گوش‌هایی بزرگ به نام دسپرو است.

این داستان دنیای جانوران و گیاهان را روایت می‌کند، دیدن تمامی فریم‌های فیلم لذت‌بخش و جذاب است. افسانه دسپرو یک انیمیشن کامپیوتری به کارگردانی سام فل و رابرت استیون هاگن می‌باشد. در بخش هنری این انیمیشن، رنگ‌ها و جزئیات جذاب و هنرمندانه‌ای به نمایش گذاشته شده است. داستان این انیمیشن از کتابی به همین نام گرفته شده است.

دانلود انیمیشن دسپرو

موضوع داستان افسانۀ دسپرو چیست؟

داستان این انیمیشن، این‌گونه است که سال‌های قبل، در سرزمینی زیبا، انسان‌ها در اوج شادی و خوشبختی زندگی می‌کردند. اما یک ‏روز به دلیل اتفاقی ناخوشایند، پادشاه این سرزمین بسیار ناراحت و اندوهگین می‌شود. شاهزاده و همچنین مردم آن سرزمین دچار غم و نا‌امیدی ‏می‌شوند.

زندگی دیگر برایشان مثل قبل نیست، تا وقتی‌که دسپرو متولد می‌شود. دسپرو موشی کوچک با گوش‌هایی بسیار ‏بزرگ که از تمام موش‌ها جسورتر و شجاع‌تر است.

Download The Tale of Despereaux

از چاقو، تله‌موش و گربه نمی‌ترسد و موش بسیار کنجکاوی است، چون از ‏لحظه‌ای که متولد می‌شود شروع به جست‌وجو می‌کند و دوست دارد از هر چیزی سر در بیاورد و هم‌چنین میل شدیدی به ‏ماجراجویی و کارهای هیجانی دارد و این امر باعث می‌شود که به کتابخانه پادشاه برود.

در آن‌جا خواندن را ‏یاد می‌گیرد و کتاب‌های آن کتابخانه او را وارد دنیای جدیدی می‌کند. دنیایی که در آن جنگ‌جوها قصد مبارزه با اژدها ‏را دارند تا شاهزاده خانم‌های اسیر را نجات دهند. دسپرو که خود را در تصور و خیالش جنگ‌جو می‌پندارد، یک روز با «شاهزاده ‏پیا» آشنا می‌شود و جریانی که سبب می‌شود دسپرو قوانین را زیر ‏پا گذاشته و با انسان‌ها صحبت کند ولی فرجام این کار تبعید دسپرو است.

دانلود کارتون افسانه دسپرو دوبله فارسی

دانلود کارتون دسپرو

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://baztabebavar.ir/?p=10269
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
تیم بازتاب باور
مطالب بیشتر
برچسب ها:

باکس دانلود

نظرات

0 نظر در مورد انیمیشن افسانه دسپرو | دانلود کارتون افسانه دسپرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.