مارس 28, 2024
  مارس 28, 2024
0
0

انیمیشن درون و بیرون دوبله فارسی

20886 بازدید

نگاهی به انیمیشن درون و بیرون

انیمیشن درون و بیرون از خلاقانه‌ترین و جذاب‌ترین آثار پیکسار می‌باشد که تنها برای جلب رضایت مخاطبین خردسال تهیه نشده است.
انیمیشن درون و بیرون با یک مقدمه فوق‌العاده شروع می‌شود و امنیت ذهنی رایلی را نشان می‌دهد که با مهاجرت به شهر سان‌فرانسیسکو به‌هم می‌ریزد و احساساتش دیگر قادر نیستند روند قبلی و طبیعی را داشته باشد.این هفته قصد داریم در بخش انیمیشن های انگیزشی انیمیشن inside out را به نمایش بگذاریم.

دانلود انیمیشن درون و بیرون دوبله فارسی

کارتون Inside Out

انیمیشن درون و بیرون علی‌رغم جذابیت‌هایی که برای کودکان دارد، برای بزرگسالان نیز توصیه می‌شود که با زبانی ساده و طنزگونه به درون احساسات یک فرد می‌رود و از او می‌خواهد تا در لحظات مختلف زندگی‌اش، بهترین احساسی که می‌تواند داشته باشد را پرورش دهد که این احساس صرفاً قرار نیست تنها خوشحالی باشد.

هدف فیلم به‌ جز خنداندن مخاطب کم سن و سال و روایتی ساده و جذاب یک انیمیشن، تلنگری است برای افراد بزرگسال در جهت تسلط و کنترل احساساتشان و آنچه که در زندگی روزمره‌شان می‌گذرد. پیام‌های عاطفی فیلم مخصوصاً در یک سوم پایانی فیلم بیش از آنکه برای کودکان مفید و آموزنده باشد، می‌تواند یک کلاس درس اخلاق برای والدینی باشد که ممکن است نسبت به روحیات فرزندان‌شان تابه‌حال عمیق فکر نکرده باشند.

کارتون inside out 2015 دوبله فارسی

نگاهی به داستان insdie out

رایلی دختری 11 ساله و شاد و پر انرژی است که به‌خاطر شرایط خانوادگی، به همراه پدر و مادرش به شهر سان‌فرانسیسکو نقل مکان می‌کند. رایلی در شهر جدید باید دوستان جدید پیدا کرده و وضعیت خودش را با این محیط تطبیق دهد. رایلی توانایی مدیریت 5 احساس مهم ذهنش که شامل خوشی، ناراحتی، خشم، ترس و انزجار است را ندارد و نمی‌تواند با شرایط جدید خودش را منطبق سازد.

سفر ما به درون ذهن رایلی غیر از یک ماجراجویی فانتزی و هیجان‌انگیز در بدن یک فرد، بیشتر فرصت و مجالی برای نشان دادن اعصابِ آشفته و احساسات پنهان‌شده‌ای هستند که از منطقه‌ی آسایش‌ و دایره امن‌شان بیرون آمده‌‌اند و باید بتوانند در برابر یک چالش و مأموریت ناآشنا قرار بگیرند. رایلی دختر بازیگوش و باهوشی و دارای هیجانات خاصی است که در راه رسیدن به سان‌فرانسیسکو با این تغییر کنار آمده و شروع به خلق تجسم‌هایی جالب از محل زندگی جدیدشان کرده است. اما وقتی می‌بیند که آن‌جا، به چیزهای که تجسم کرده بود اصلأ شباهتی ندارد اگرچه او آسیب میبیند، اما ذهنش هم‌چنان این توانایی را دارد که خوشحالی و امید را برگرداند. اما خیلی طول نمی‌کشد که شب فرا می‌رسد
فردا صبح قرار است وارد مدرسه‌ای شود که هیچ‌کس و هیچ‌چیزش را نمی‌شناسد و هیچ دوستی ندارد.

دانلود انیمیشن درون و بیرون

دانلود انیمیشن درون و بیرون دوبله فارسی

در قسمت پایانی فیلم، یک سال بعد، رایلی تجربیات جدیدی در سان‌فرانسیسکو به‌دست آورده و کنترل ذهن او نیز بسیار بهتر شده است، به‌شیوه‌ای که برای هر پنج احساس او امکان دخل و تصرف در خاطراتش امکان‌پذیر می‌شود‌. خاطرات اصلی رایلی نیز از این به بعد، به صورت ترکیبی از احساسات پنج‌گانه (شادی، غم، خشم، نفرت و ترس) شکل می‌گیرند و تجربیات جدیدی نیز در ذهن رایلی پدیدار می‌شود.

کمی پایینتر لینک دانلود انیمیشن قابل مشاهده است.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://baztabebavar.ir/?p=9582
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
تیم بازتاب باور
مطالب بیشتر
برچسب ها:

باکس دانلود

نظرات

0 نظر در مورد انیمیشن درون و بیرون دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.