انیمیشن در جست‌ و جوی نمو | دانلود کارتون در جست‌ و جوی نمو

18903 بازدید

انيميشن انگيزشی در جست‌وجوی نمو؛

انیمیشن در جست‌‌وجوی نمو (finding nemo) یکی از انیمیشن‌های انگیزشی درباره داستان ماهی کوچکی است که به‌خاطر یک رویداد از دام کوسه رها می‌شود و وارد اقيانوس می‌شود و همراه پدر خود در اقیانوس قرار می‌گيرد، جریان‌های بسیاری را از سر می‌گذراند و در قسمتی از زندگی‌اش از پدر خود دور می‌افتد و مجبور می‌شود به‌تنهايی مشکلاتش را حل کند. او به‌خاطر اندازه باله‌های کوچک خود با هم‌سالان خود تفاوت دارد، درنتیجه توسط پدرش به‌شدت مورد حمايت قرار می‌گیرد.

در جستجوی نمو

نکته قابل توجه این انيميشن؛
در زمانی مشخص می‌شود که نمو در آکواريومی گير می‌افتد و بعدها از او به‌عنوان ماهی زينتی استفاده می‌کنند. درنتیجه او تمام سعی و کوشش خود را می‌کند که دوباره وارد اقيانوس شود. گاهی‌اوقات دور شدن او از منطقه امن موجب به‌وجود آمدن اتفاقات جدیدی می‌شود. نمو تا آن زمان بسيار به پدرش وابسته بود و اصلاً فکر نمی‌کرد زمانی بتواند که به‌تنهايی از پس مشکلات خود برآید.

موضوع اصلی انيميشن نمو؛

موضوع مشترک بین کودکان و این ماهی این است که بسياری از کودکان ضعيف هم به همين شکل هستند و به‌شدت وابسته والدين خود هستند و والدین تمام تلاش خود را می‌کنند که فرزندشان دچار مشکل نشود. اما هنگامی‌که فرد وارد جامعه می‌شود و نياز به استقلال دارد نمی‌تواند به‌تنهايی برای آينده خود تصميم بگيرد.

پیام این انیمیشن چیست؟

اين انيميشن کنايه‌ به والدينی است که کودکان خود را از روبه‌رو شدن با بعضی از واقعيت‌های زندگی منع می‌کنند و درنتيجه فرصت موفقیت و پيشرفت را از کودکان‌شان می‌گيرند.
انیمیشن نمو بسیار جذاب است به‌طور‌ی‌که‌ نمی‌توانیم عاشق آن نباشیم و قطعاً در کودکی، نوجوانی و حتی بزرگ‌سالی بسیاری از ما نقش داشته است. این انیمیشن داستان زندگی یک پدر و پسر را نشان می‌دهد که با گم شدن نمو، پدر او در اقیانوس به‌دنبالش می‌گردد. داستانی ماجراجویانه که به‌‌حدی زیبا و جذاب نمایش داده شده است که می‌تواند یکی از اثرگذارترین انیمیشن‌های تاریخ سینما باشد. انیمیشن نمو نه‌تنها در کل جهان بلکه در کشور ایران هم از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.

دانلود انیمیشن در جستجوی نمو

 

میزان فروش انیمیشن در جست‌وجوی نمو آن را به پرفروش‌ترین انیمیشن تا آن زمان تبدیل کرد. در این مقاله تصمیم گرفتیم تا باهم نگاهی کنیم به جالب‌ترین نکات کلیدی و جالب انیمیشن نمو بپردازیم.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://baztabebavar.ir/?p=10496
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
تیم بازتاب باور
مطالب بیشتر
برچسب ها:

باکس دانلود

نظرات

0 نظر در مورد انیمیشن در جست‌ و جوی نمو | دانلود کارتون در جست‌ و جوی نمو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.